Share Button

WSOP 2014 E05 - Big One for One Drop World Series of Poker 2014

WSOP 2014 E05 – Big One for One Drop World Series of Poker 2014.
Video Rating: 4 / 5

Category:

Video Poker

Tags:

, , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

25 Comments

  • den525 3 years ago

    i wonder where Newey bought his gf/wife

  • Farbod 3 years ago

    They all keep pointing out to the charity.
    Seems like someone told them to do so…

  • Tony Montana 3 years ago

    “Drinen is currently in an aces vs aces rehab clinic” lmao I died when I
    heard the announcer say that. Shit i would be too if I was Drinen

  • Roney Peres 3 years ago

    Hiury!
    18:30 altas conversas!
    :´p

  • xristos tsias 3 years ago

    i really dont get it.ur supposed to trap with flatting the aces pre flop
    cause ur opponent is short stack and he wont call the 3bets without a
    monster.ok so far.but then u fold on the turn where seiver does not ever
    shoves with better hands.the only hand that may beats u is qj. im sure
    tobias know a hell lot of me but i dont get this spot

  • Tony Montana 3 years ago

    Seiver got so lucky at that pocket aces fold.. He almost shat himself.

  • MrStevie57 3 years ago

    I wonder if Neweys girl friend will hang around when he loses all his
    money.

  • dtmldtml005 3 years ago

    thanks for uploading!!

  • Seiver’s AA vs. Reinkemeier’s KT!! omg

  • trixapete 3 years ago

    why doesn’t this follow on from episode 4?

    episode 4 ends with tony hall on 12million now first hand hes on 7mil all
    in. Fucking Bullshit

  • Ehvera 3 years ago

    That fold by Renkeimeier, Seiver really played that well. Sickest thing is
    that Tobias was probably right to fold there as he’s gonna be wrong more
    often than right there.

  • Shy Gamer 3 years ago

    Folds Aces. Why? Goes all in blind. Why?

  • Chris Riley 3 years ago

    Paul Neweys Girlfriend obviously not with him for his money lol 

  • willoxXxXx 3 years ago

    Reinkemeier would have called for sure if he wins the flip with AK earlier
    but at the end he has to call anyway if he plays it like this. Bad fold

  • SwantonSexBomb 3 years ago

    My god Renkemeier! What the actual fuck!

    That’s like taking home the hottest chick at the club, only to realize that
    your actually gay.

  • CORNISHDUDE 3 years ago

    8:42 odd how Neweys wife is not in the bath with him eh … oh no wait ….
    she was out shopping

  • Alexander Mørk 3 years ago

    what happened to ivey ? :P

  • Thompson Lee 3 years ago

    87’s play was such a turtle…he cant beat even J7,Q7,K7

  • ronaldo asfor 3 years ago

    when you gonna put the main event?

  • JOE CAO 3 years ago

    lol! clock @ 20:00

  • Myk Chua 3 years ago

    Fantastic play by the German!!! Kudos!! Cant blame Solomon for calling
    though but not all in.

  • bildrwic3 3 years ago

    Awesome, thanks!

  • Jesse Long 3 years ago

    Thanks for the upload! You are always the best out there for getting these
    videos up.

  • ReginaY 3 years ago

    Thank you for uploading! This is a really good episode.

  • Divinity Imprz 3 years ago

    Nice read from reinkemeier at 19:30 damn.